Evet hesaplayabilirsiniz. Size örnek olabilecek tabloyu inceleyebilirsiniz.
CITROEN C3 LIVE 1.6 BLUE HDI 75HB S&S BVM5 | SATIN ALMA YÖNTEMİ Normal Amortisman Yöntemi | KİRALAMA YÖNTEMİ |
---|---|---|
ARAÇ MALİYETİ | 79.000 | 39.755 |
FAİZ GİDERİ | 21.571 | |
Faiz Gideri 1.Yıl | 9.713 | |
Faiz Gideri 2&3.Yıl | 11.858 | |
MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ | 3.664 | |
TRAFİK SİGORTASI | 2.094 | |
KASKO | 2.030 | |
PERİYODİK BAKIM | 3.100 | |
KIŞ LASTİĞİ | 1.085 | |
A- TOPLAM MALİYET ( NAKİT ÇIKIŞI ) | 112.544 | 39.755 |
B- 2.EL SATIŞ BEDELİ ( NAKİT GİRİŞİ ) | 55.300 | |
C-KATLANILAN FON - NET NAKİT ÇIKIŞ ( A-B) | 57.244 | 39.755 |
Kiralama Avantajı | 17.489 |
Faiz Gideri | 11.858 | 0 |
Motorlu Taşıtlar Vergisi | 0 | 0 |
Trafik Sigortası | 2.094 | 0 |
Kasko | 2.030 | 0 |
Peryodik Bakım | 3.100 | 0 |
Kış Lastiği | 1.085 | 0 |
Amortisman Gideri | 53.228 | 0 |
Kiralama Maliyeti | 0 | 39.755 |
Toplam Opex + Amortisman Gideri | 73.395 | 39.755 |
D-Opex + Amortisman Gd Kurumlar Vergisi Etkisi | 14.679 | 7.951 |
E-Ödenecek KDV (2. El satış ) | -553 | 0 |
F- Ödenecek Kurumlar Vergisi ( 2. El Satış ) | -3.963 | 0 |
G-TOPLAM VERGİ AVANTAJI ( D+E+F) | 10.163 | 7.951 |
H - NET DURUM - SONUÇ ( C-G) | 47.081 | 31.804 |
Kiralama Avantajı | 15.277 |
Leasing kiralama modelinde; araç sözleşme süresi sonunda sizin olur.
Uzun dönem araç kiralamada sözleşme süresi sonunda aracı iade ederken, satın almak istediğinizde ikinci el fiyatı üzerinden satın alırsınız.
Araç kiralama faturalarınız aylık olarak kesilecek ve size iletilecektir. Faturalarınızı aynı zamanda https://fatura.onecar.com.tr/ üzerinden takip edebilirsiniz.
Şahıs firması sahibi iseniz araç kiralama aylık faturalarınızı gider göstererek vergi avantajından yararlanırsınız.
Sözleşmenizin kira süresi uzatılamaz. Sözleşme bitiş tarihinde size verilen adrese teslim etmelisiniz.
Aracınızın sözleşme bitiş tarihini hafta içine geliyorsa; mesai bitimine kadar (saat: 17:00’a kadar)
Hafta sonu veya resmi tatil günlerinde ise son iş gününün mesai bitimine kadar teslim edilmelidir.
Sözleşmede aksi bir hüküm bulunmuyorsa ve aynı zamanda gerekli şartlar yerine getirilirse aracınızı yurtdışında da kullanabilirsiniz.
Aracınız ile yurt dışına çıkmadan minimum 2 HAFTA ÖNCE OneCar Müşteri Hizmetleri (0 850 911 1 663) ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir ve işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
Kurumsal kimlik uygulaması veya araç giydirme işlemlerinin araç ruhsatına işlenmesi gerekir.
Aracınızı teslim aldıysanız ve kullanımda ise Müşteri Hizmetleri (0850 911 1 663) veya danışmanınızla iletişime geçerek talebinizi iletmeniz gerekmektedir.
Aracınızı iade edilirken iade kılavuzundan destek almalı ve formdaki tüm işlemleri eksiksiz tamamladığınızdan emin olmalısınız.
Sözleşmede yazan km. ile aracı iade ettiğiniz an itibariyle gerçekleşen km’si arasındaki fark aracın segmentine bağlı olarak değişen km. aşım bedeli ile çarpılarak size fatura edilir.
Bu aşım bedeli size sunacağım teklif formunda ve kiralamayı istemeniz durumunda imzalayacağınız sözleşmede yer almaktadır.
Aracın erken iadesi durumunda kalan sürenin %50’si tarafınıza fatura edilmektedir.
Önerimiz sözleşme süresini doğru tespit edip kiralamayı bu süreye göre başlatmanızdır. Erken iade taleplerinde iade tarihi ile sözleşme vadesi sonuna kadar olan toplam kira bedelinin yarısı size fatura edilecektir.
Aracın pert olması durumunda servis tarafından pert kararı çıkana kadar faturalandırma devam eder, pert raporu çıktıktan sonra sözleşme düşer ve herhangi bir hükmü kalmaz.
Sözleşme düştüğünden dolayı kiracı artık ödeme yapmak durumunda değildir. Kiracı tekrardan bir araç isterse yeni bir araç üzerinden yeni bir sözleşme imzalanacaktır.
Oluşturulacak kullanıcı adı ve şifre ile mobilden ulaşabilir, işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.
OneCar Mobil Uygulaması ile ilgili detaylı bilgi almak için
Android uygulama için: tıklayınız
IOS uygulama için: tıklayınız
OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir.
Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 663) destek alabilirsiniz.
Araç kazaya karıştığı durumlarda tutanak tutulması ve 2 saat içerisinde alkol testi yapılması zorunludur. Tutanak ve alkol testi eksikliği durumunda, araçta oluşacak tüm hasarlar kiracıya ait olacaktır.
Tutanak ve rapor alındıktan sonra 0850 911 1 663 numaralı hat üzerinden müşteri hizmetleri ile görüşmeniz gerekmektedir.
OneCar mobil uygulaması içerisinden “Mobil Kaza Tutanağı”na ulaşarak, tüm aşamaları eksiksiz ve tam geçmelisiniz. Mobil uygulama; Karşı aracın ve sizin bilgilerinizi, kazanın fotoğraflarını güvenli olarak kayıt etmekte ve Tramer’e ulaştırmaktadır. Sistem içerisine gireceğiniz e-mail adresi ile tüm bilgilerin mail yolu ile size ulaşmasını da sağlayabilirsiniz.
Eğer işlemlerinizi uygulama üzerinden yapmayacaksanız kaza tutanağının tüm bilgilerin eksiksiz doldurulduğundan emin olmalısınız.
Karşı taraftan alınması gereken evraklar: ehliyet fotokopisi, ruhsat fotokopisi, güncel trafik poliçe ve de olay yeri resmi alınması/ çekilmesi gerekiyor.
OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında “ACİL YARDIM ÇAĞRISI”na basmanız yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.
Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 663) destek alabilirsiniz.
Uzun dönem kiralamalarda adınıza HGS alabilirsiniz ya da OneCar’ den temin edebilirsiniz.
HGS alacağınız zaman 0850 911 1 663 numaralı hattan müşteri hizmetleri ile görüşüp süreç akışı hakkında bilgi alabilirsiniz.
Periyodik bakımlarınızı Türkiye genelinde anlaşmalı olduğumuz 1400'den fazla yetkili serviste, OneCar mobil uygulaması üzerinden alacağınız şifre ile randevu alarak kolayca yaptırabilirsiniz.
Periyodik bakım şifrenizin süresi 5 iş günüdür, şifrenizin süresine geçirmemeye özen gösterin!
Lastik değişimleri her 50.000 km de bir ya da lastik diş derinliğinin 3mm.'nin altına indiği durumlarda yapılır.
Lastik talebinizi web sitemiz veya OneCar mobil uygulamamız üzerinden yapabilirsiniz. Talebinizi alan Müşteri Hizmetlerimiz size uygun Lastik servislerimiz ve randevunuz ile ilgili en kısa sürede size bilgi vereceklerdir.
OneCar mobil uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında “ACİL YARDIM ÇAĞRISI”na basmanız yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.
Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 663) destek alabilirsiniz.
Hayatı Emniyetli Yaşa: Demir Bükey Akademi ile birlikte yürüttüğümüz bir sosyal sorumluluk projesidir. Amacımız trafik paydaşlarını trafik kuralları hakkında bilinçlendirmek ve herkesi trafikte saygılı, güvenli paydaşlar haline getirmektir.
Hayatı Emniyetli yaşa projemiz ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın
OneCar müşterilerine ve talep eden herkese Demir Bükey Akademi “Güvenli Sürüş Eğitimleri” organize ederek, araç kullanıcılarının bilinçli ve güvenli sürücüler olmasını sağlıyoruz.
Üniversitelerde aktiviteler yaparak gençlerin trafik bilinçlerini artmasını, daha duyarlı paydaşlar olmalarını sağlıyoruz.
Aynı zamanda genel izleyici için; trafik kuralları ile ilgili bilinç, trafikte saygıya farkındalık yaratmak, ileri sürüş teknikleri ile güvenli sürüşe dikkat çekmek için CNN kanalında 1 dakikalık filmler hazırlıyoruz.
Aynı kapsamda bilinçlendirme çalışmalarımızı aynı zamanda web sitemiz ve sosyal medya kanallarımızda da (Instagram, Facebook, Twitter) yayınlamaya devam ediyoruz.
Youtube.com/hayatıemniyetliyaşa hesabından ulaşabilirsiniz.
Aynı zamanda sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.